Čistím, čistíš, čistíme :)

by - 23 apríla

Ahojte,
o 2 týždne mi končí semester, a ja popravde neviem, kde mi hlava stojí. :D
Mám toho veľa, no snažím sa prispievať aj na blog, predsa len, blog je moje hobby. :)
Dnes mám pre vás pripravenú recenziu na výrobky z e-shopu krasnakazdyden.cz. Tento obchodík mám veľmi rada, výrobky mi vždy sadnú, a myslím, že výber značiek a produktov je tiež skvelý.
Vyskúšala som sprchovací gél, toner a odličovacie tampóny, s ktorými som nadmieru spokojná.



* Čistiaci a vyživujúci sprchovací gél Skin Blossom:

Čo ma ako prvé nadchlo pri tomto géliku bol obal, spolu s pumpičkou. Milujem sprchovacie gély, ktoré majú pumpičky, pretože tak je aplikácia samotného gélu viac než jednoduchá. Balenie obsahuje 300 ml, čiže vydrží dlhšie, než si myslíte. Gél obsahuje výťažky z pomarančov, taktiež v ňom nájdeme aloe vera, ktoré má veľmi dobré hydratačné účinky, vitamín E, známy "vyživovač" pokožky a čo je úžasné, gél obsahuje viac ako 76% zložiek organického pôvodu. Milovníci bio, vegáni či ochranári zvierat, na tomto géliku si zgustne každý. Vôňa je veľmi jemnučká, pomarančová. Páči sa mi, že nie je príliš parfumovaný, čo je dobré napríklad vtedy, ak používate výraznejší parfum, lebo tak sa vám vône nebudú prebíjať. Produkt má gélové zloženie, na pokožke veľmi dobre pení, stačí malé množstvo, a vytvoríte bohatšiu penu, ako na pive. :P Umýva tiež kvalitne, používam ho aj na tvár, pretože ma vôbec nedráždi. Ide s ním dole make-up, špirála a tiež rúž. U mňa platí pravidlo, že naozaj kvalitný prírodný produkt poznám podľa toho, keď si s ním odlíčim oči a tvár. Ak ma neštípu, môžem sa spoľahnúť, že sa jedná o 100 % bio. Pozor však, krémy a masky, s tými sa rozhodne neodličujem. :D
Sprcháčik sa dá použiť aj ako pena do kúpeľa, takže si môžete vychutnávať vôňu pomarančových kvetov kedykoľvek vás napadne.
Po sprchovaní som mala pokožku jemnú, vláčnu a mäkučkú, vôňa, ako som spomínala, bola svieža, no nie veľmi prehnaná. Po 2 týždňovom používaní sa hydratácia pokožky zlepšila, dokonca moje večne suché nôžky akoby zázrakom nevysychali. Som s ním spokojná a myslím, že sprchovací gél by mala vyskúšať každá z vás. :)


* Pleťové tonikum Skin Blossom:

Život v meste má svoje výhody a nevýhody. K nevýhodám radím ovzdušie plné chemikálii, smog, továrne, ktoré vypúšťajú jedovaté látky priamo k nám, do vzduchu, ktorý mi všetci dýchame. Pri takejto záťaží trpí hlavne naša pleť. Na nej hneď vidno, kedy má nedostatok vitamínov, kedy ste mali ťažkú noc a tiež nedostatočnú starostlivosť. Každý jeden deň by sme mali pleť čistiť. Nie preto, lebo to všade píšu, tak to asi bude pravda, ale preto, že pokožka je na tvári jemná, prijíma viac nečistôt z ovzdušia ako samotná koža na tele. Preto je potreba zbavovať ju týchto nánosov, ktoré jej neprospievajú. Určite si treba zaobstarať starostlivosť, kde bude aj toner. Toner je výrobok, ktorý slúži na dočistenie pleti. Ak si čistíte tvár, nestačí vám na to jeden tampónik. Použijete viac, aby ste mali dokonale čistú pleť. Avšak, aj po takejto dôkladnej očiste je treba použiť vodičku, ktorá sťahuje póry, prinavracia pleti jemnosť, sviežosť a krásu. Skin Blossom toner patrí medzi mojich obľúbencov. Vonia veľmi jemne, krásne dočistí pleť, stiahne mi rozšírené póry na nose a brade. Používam ho každý večer po odlíčení a čistení. Moju pokožku veľmi oživil, stratila sivastý nádych, ktorý môžeme pozorovať u žien žijúcich v mestách. Pleť akoby ožila, zjemnela a krásne sa vypla. Tonikum prekvapuje svojimi účinkami, pomáha tiež pri vyrážkach, lieči pokožku vďaka prídavku aloe vera, antioxidantov a éterických olejov. Som s ním veľmi spokojná, neštípe na tvári, nezanecháva mastný, ani lepivý pocit..proste ideálne tonikum. :)


* Odličovacie tampóny klasik Bocoton:

Vždy som chcela vyskúšať tampón z pravej bavlny. Doteraz som nemala česť spoznať tak skvelé odličovacie tampóny, ako sú tieto. 60 ks balenie, cena 2,10 eur a pevnosť, ktorá prekvapí. Neznášam tampóny, ktoré sa pri používanú trhajú a zanechávajú na pleti jemné vlásky. Rozčuľuje ma to, pretože ich potom zbieram po celej tvári, a tým pádom si pleť poriadne nedočistím. Tieto krásky sú presný opak, držia veľmi dobre, netrhajú sa a nezanechávajú spomínané vlásky na tvári. Sú to moje najlepšie tampóny, aké som kedy skúšala. Celý tampón je hrubší, neprepustí príliš pleťovú vodu alebo odličovač na opačnú stranu, takže viem využiť obe strany na jedno odlíčenie. Mne osobne sa s nimi pracuje perfektne, dokonca môžem vyhlásiť, že sú lepšie ako Ebelin z DMka. Odličovacie tampóny Bocoton samotné sú vyrobené z bio bavlny a čo je super, dokonca aj ich obal sa vyrába z modifikovaného kukuričného škrobu. Bio bavlna je vhodná pre alergikov, deti a tiež pre citlivky, ako som ja. Vyskúšajte, určite nebudete ľutovať. :)


Produkty vyrobené s citom a šetrené k prírode sú mojou srdcovkou. Už aj mňa chytil trend bio, a odkedy používam prírodné produkty, pozorujem zmeny na pokožke pleti a tela. Kto nevyskúšal bio, prichádza o účinky, ktoré zmenia pleť, ale aj pocity, ktoré prídu s tým, keď si uvedomíme, ako šetríme prírodu a zvieratká. :)

Poznáte značku Skin Blossom? Ak áno, aké skúsenosti s ňou máte?

Prajem krásny deň,
S.

Za poskytnutie výrobkov na testovanie ďakujem eshopu krasnakazdyden.cz.








You May Also Like

0 komentárov

Ďakujem za tvoj komentár, odpoviem naň hneď, ako budem môcť. :)